Lagu Mungkin Ku Bukan Yang Terbaik Buatmu



Haruskah ku meneruskan lagi. Yunimaha5 Julai 2015.


Lirik Dan Chord Gitar Lagu Cinta Terbaik Cassandra Kilas Berita

Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu.

. LIRIK LAGU KISAH ANTARA KITA - ONE AVENUE BAND. G Ku amat menyesali Fm mengenali dirimu Am D Ku berjanji akan meneruskan C Cm G Hidupku tanpa mu. Video Klip Lagu Kisah Antara Kita One Avenue Band.

Maafkan Diriku ku bukan yang terbaik untuk mu. It S A Crazy Life Afterall Mungkin Saja Aku Bukan Yang Terbaik Buatmu Moga. Saya Bukan Yang Terbaik Tetapi Saya Belajar Untuk Menjadi Yang Terbaik Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Phone Wallpaper Light Box Quotes.

Tinggalkan Ku jika engkau ada yang baru. Untukmu Yang Pernah Begitu Ku Perjuangkan Harus Ku Akui Sosokmu Pernah Begitu Ku Cintai Kehadiramu Pun Masih Sela Kata Kata Indah Kata Kata Motivasi Motivasi. Hati ini tak dapat merubahkan apa pun.

Aku Bukan Yang Terbaik Untukmu Photos Facebook. Sehingga engkau sanggup menduakan cintaku Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Ku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu Maafkan aku telah mengecewakanmu Hati ini tak dapat merubahkan apapun Diri ini telah dimiliki tanpa ku sedari Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan. There is no strumming pattern for this song yet.

Diri Ini telah dimiliki tanpa ku sedari. Diri Ini telah dimiliki tanpa ku sedari. Maafkan aku telah mengecewakanmu.

Lirik Lagu Bukan Yang Terbaik Adzrin adalah seperti berikut. Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik Buatmu. Lirik Lagu Kisah Antara Kita dari One Avenue Band OAB diciptakan oleh Reyhan.

Apple Cider Vinegar Remedy For Cat Urinary Tract Infections Uti All Natural Home Urinary Tract Infection Cat Remedies Cat Uti. Aku bukan yang terbaik buatmu Em A Ku terima. Ku Amat menyesali Mengenali Dirimu Ku Janji akan meneruskan Hidupku Tanpa mu.

Maafkan aku telah mengecewakanmu. Mungkin Aku Bukan Yang Terbaik Untukmu Youtube. Create and get 5 IQ.

Video Klip Lagu Bukan Yang Terbaik Adzrin. Abm rasa abam suka sangat lagu nie. Hati ini tak dapat merubahkan apa pun.

Cassandra Cinta Terbaik Lyric Lagu Youtube. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu. Blog lirik lagu ini tidak.

Anda juga boleh membuat carian ataupun pembelian di media streaming online seperti Google Play Music Apple Music dan iTunes Amazon Qobuz Joox Langit Musik Spotify Deezer KKBOX Youtube dan lainnya. Aku Bukan Yang Terbaik Untuk Mu Cukup Sepi Ku Yang Berucap Tak Perlu Lagi Aku Mengungkap. Lirik Lagu Sisitipsi - Bomat.

Terima Kasih Kerana meLawat Website ini. Lirik Lagu Lirik Lagu Kisah Antara Kita - One Avenue Band. G C G Cm Verse 1 G Mengapa terjadi Em oh pada diri ini Am Haruskah ku D meneruskan lagi Bm Dm Kisah kita yang E telah kita bina bersama Am D Kini tlah hancur karena Eb C Kau memilih dia Verse 2 G Ku tidak menyangkakan Em Engkau seperti ini Am Kau curangi diriku D Tanpa aku sedari Bm Bodohnya aku ku bisa E Mempercayakan kamu Am Tanpa.

Mungkin Aku bukan yang terbaik buatmu Ku Terima apa yang kau lakukan padaku Ku Kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu. Telah dimiliki G C tanpa ku sedari. Sakitnya Hatiku tiada siapa yang tahu.

Berikut ini adalah Lirik Lagu Lagu One Avenue Band Kisah Antara Kita selengkapnya. Ku terima apa yang kau lakukan padaku. Dan berasa kecewa C terhadap dirimu.

Ku terima apa yang kau lakukan padaku. Mungkin yang lain lebih baik daripada diriku. Maafkan aku telah mengecewakanmu Hati ini tak dapat merubahkan apa pun Diri ini telah dimiliki tanpa ku sedari.

Diri ini telah dimiliki tanpa ku sedari Mungkin. Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu. Aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu Ku amat menyesali mengenali dirimu Aku berjanji akan meneruskan Hidupku tanpamu.

Lirik Lagu One Avenue Kisah Antara Kita Mengapa terjadi Oh pada diri ini Haruskah ku meneruskan lagi. Bukan Ku Tak Sudi. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa.

C D Maafkan aku telah mengecewakanmu Cm F Hati ini tak dapat merubahkan apapun Am D Diri ini. Maafkan aku telah mengecewakanmu Hati ini tak dapat merubahkan apa pun Diri ini telah dimiliki tanpaku sedari. Lagu Kisah Antara Kita dipublikasi di channel Youtube Future Music.

Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu. Mungkin aku bukan D yang terbaik buatmu Cm Ku terima apa yang kau F lakukan padaku Am D Ku kesali dan berasa kecewa G D Terhadap dirimu. Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi - Iklim.

Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu. Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu. Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap.

Intro Am G F Am G F E Verse Am G Inginku luahkan semuanya F E Namun tak pernah diberi masa Am G Inginku cuba berterus terang F E Namun tak pernah diberi peluang F Am Sayunya hati pedih jiwa ini F E Kau berlalu pergi tanpa simpati Chorus Am G Lepaskan. Interlude G C D C Fm Dm C D G. Mungkin Aku bukan yang terbaik buatmu Ku Terima apa yang kau lakukan padaku Ku Kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu.

Lepaskan Ku jika benar engkau tidak mahu. Diri ini telah di miliki tanpa ku sedari Mungkin aku bukan yang terbaik buatmu Ku terima apa yang kau lakukan padaku Aku kesali dan berasa kecewa terhadap dirimu Ku amat menyesali mengenali dirimu Ku berjanji akan meneruskan hidupku tanpamu Baca Juga. Mengapa terjadi oh pada diri ini.

Apa yang kau lakukan padaku Dm G Ku kesali. Di blog ini kami hanya memaparkan lirik lagu. Ku Amat menyesali Mengenali Dirimu Ku Janji akan meneruskan Hidupku Tanpa mu.


Adzrin Bukan Yang Terbaik Lirik Viral Hd Youtube


Lirik Lagu Bukan Yang Terbaik Untukmu Delinewstv


Chord Meski Ku Bukan Yang Pertama Chord Lagu Blog


Aku Cinta Padamu Meski Ku Bukan Yang Pertama Cassandra Youtube


Cassandra Band Meski Ku Bukan Yang Pertama Di Hatimu Tapi Cintaku Terbaik Untukmu Berikut Ini Lirik Lagunya Portal Kudus


Kunci Gitar Cinta Terbaik Casandra Chord Gitar Mudah Youtube


Lirik Lagu Inikah Surga Cinta Yang Delinewstv


Doc Cassandra Cinta Terbaik Hamdan Sobri Andhika Academia Edu


Lirik Lagu Adalah Yang Terbaik Untukmu Delinewstv


Doc Lirik Lagu Cinta Terbaik Cassandra Nur Laili Academia Edu


Meski Ku Bukan Yang Pertama Youtube


Cassandra Cinta Terbaik Instrumental With Lyrics Youtube


Lirik Lagu Terbaik Bramanthy


Maafkan Diriku Ku Bukan Yang Terbaik Untukmu Lirik Baper Youtube


Cinta Terbaik Lyrics By Cassandra Jujur Saja Ku Tak


Lirik Lagu Cassandra Pdf


Not Angka Lagu Cinta Terbaik Cassandra Not Lagu Nasioanl Lengkap


Chord Dan Lirik Lagu Cinta Terbaik Cassandra Meski Ku Bukan Yang Pertama Tribunnews Com Mobile


Cassandra Cinta Terbaik Lyric Lagu Youtube

Popular Posts

German Words to Describe a Person

google ログイン you tube ログインしない